تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اکران دوم نوروز از اردیبهشت

کد خبر: ۵۱۴۹۱۶

۲۰۸  بازدید

اکران دوم نوروزی سینماها از ابتدای اردیبهشت 96 با نمایش شش فیلم جدید آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: اکران دوم نوروزی سینماها از ابتدای اردیبهشت 96 با نمایش شش فیلم جدید آغاز می‌شود.

آغاز اکران دوم نوروز از اردیبهشت غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با ما، با اعلام این مطلب گفت: در جلسه امروز مقرر شد اکران دوم نوروزی فیلم‌های سینمایی از ابتدای اردیبهشت با نمایش شش فیلم جدید آغاز شود.

وی ادامه داد: بر این اساس قرارداد اکران فیلم ویلایی‌ها به کارگردانی منیره قیدی در گروه سینمایی استقلال بعد از پایان نمایش فیلم گشت ارشاد 2، قرارداد فیلم برادرم خسرو در گروه سینمایی کوروش بعد از پایان نمایش فیلم ماجرای نیمروز، قرارداد اکران فیلم نهنگ عنبر 2 به کارگردانی سامان مقدم در گروه سینمایی قدس، بعد از پایان نمایش فیلم آباجان، قرارداد فیلم سینمایی آشوب به کارگردانی کاظم راست‌گفتار در گروه سینمایی آزادی بعد از پایان نمایش فیلم یک روز بخصوص و قرارداد فیلم امتحان نهایی به کارگردانی عادل یراقی در گروه آزاد ثبت شد.

فرجی افزود: براساس آیین‌نامه شورای صنفی نمایش سقف اکران فیلم خوب، بد، جلف به 10 هفته رسیده است و اکران این فیلم هفته آینده به اتمام می‌رسد و از 6 اردیبهشت اکران فیلم سینمایی نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه در پردیس سینمایی زندگی آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اکران دوم نوروز از اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..