تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




21 دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو مجوز و 47 دفتر تعلیق شدند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری؛

21 دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو مجوز و 47 دفتر تعلیق شدندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به بازرسی موردی كارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در دو ماهه گذشته اظهارداشت: به دلیل تخلفات متعدد آئین نامه‌ای و تخلفات در خصوص فروش بلیت هواپیما و عدم توجه به توصیه های سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر جلب رضایت مشتریان، مجوز 21 دفتر لغو و 47 دفتر تعلیق شدند.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر عدم اطلاع رسانی پروازهای لغو شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی افزود: وظایف و نوع عملكرد دفاتر خدمات مسافرت هوایی به لحاظ ارتباط مستقیم با مردم بسیار حساس و خدمات شایسته این بخش به خصوص در ایام پیك پروازی، ویژه و سرویس دهی به مردم از نگاه این سازمان پوشیده نیست به همین منظور نسبت به هرگونه شكایات و تخلفی كه برای دفتر نظارت سازمان محرز شود بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد كرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «21 دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو مجوز و 47 دفتر تعلیق شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..