تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مدعی‌ العموم به پرونده تنبیه یک دانش‌ آموز

کد خبر: ۵۱۴۷۶۰

۲۴۰۹  بازدید

خبرگزاری میزان: سهراب سالاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از تشکیل پرونده قضائی برای معلم رودبار جنوب که اقدام به تنبیه شدید بدنی دانش آموز کلاس دوم ابتدایی کرده بود، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:پس از طرح شکواییه از سوی والدین دانش آموز در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار جنوب علیه فرد خاطی، دادستانی رسیدگی ویژه به این پرونده را در دستور کار قرار داد.

این مقام قضائی تصریح کرد: بلافاصله رئیس آموزش وپرورش، معاون فرماندار و رئیس حراست آموزش و پرورش رودبار جنوب در دادستانی حاضر و از نزدیک موضوع این حادثه تلخ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دستگاه‌های نظارتی هرچه سریعتر موضوع پیگیری و با فرد متخلف بدون اغماض برخورد قانونی شود.

 وی اعلام داشت: در حال حاضر دانش آموز صدمه دیده به پزشکی قانونی معرفی و رسیدگی به این پرونده با قید فوریت در حال انجام است.

شایان ذکر است روز شنبه 26 فروردین سال جاری دانش آموز کلاس دوم ابتدایی مدرسه فقاهت، واقع در روستای بحرین از توابع شهرستان رودبار جنوب به علت کاهلی در انجام تکالیف درس ریاضی از سوی معلم خود توسط یک خط کش آهنی مورد تنبیه شدید بدنی قرار گرفته بود.

استعفای یک مسئول در پی تنبیه دانش‌ آموز 

خبرگزاری ایرنا: اسماعیل پهلوانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب با توجه به تکرار تنبیه بدنی توسط معلم خاطی در این شهرستان در راستای احترام به افکار عمومی و پاسخگو بودن مسئولان در حوزه تحت مدیریت از سمت خود استعفا کرد.


این اتفاق در روستای ریگ بحرین از توابع شهرستان رودبارجنوب روی داده و معلم خاطی نیز به هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شده تا طبق ضوابط اقدام شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب  گفت: این دانش آموز دوم دبستان روز گذشته در روستای ریگ بحرین از توابع این شهرستان توسط معلم خود مورد تنبیه قرار گرفت.

اسماعیل پهلوانی افزود: خانواده این دانش‌آموز مدعی هستند که علت تنبیه بدنی پسرشان نحوه یادگیری در یکی از دروس بوده و معلم اقدام به تنبیه وی با خط کش کرده است که آثار جراحت بر روی بدن دانش‌آموز به طور کامل نمایان است.

وی اظهار کرد: هم اکنون خانواده این دانش آموز علیه این معلم دادخواستی را مطرح کرده اند.

کلیپی از تنبیه بدنی این دانش آموز نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

اواخر سال گذشته نیز تنبیه دانش آموزی در شهرستان رودبارجنوب منجر به فرو رفتن مداد در پوست سر وی شد و توبیخ و تعلیق معلم خاطی را در پی داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مدعی‌ العموم به پرونده تنبیه یک دانش‌ آموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..