تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوراق بدهی ارزی منتشر می شود/صدور 800 کد معاملاتی برای سرمایه گذاران خارجی

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «حسن قالیباف اصل» امروز (دوشنبه) در نشست خبری در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه افزود: سال گذشته ارزش اسمی بازار بورس به 138 هزار میلیارد تومان رسید در حالیکه ارزش اسمی بازار در سال 94 معادل 117هزار میلیارد تومان بود که رشد 18 درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: سهامداران حقیقی مالکیت 20 درصد سهام بازار را در اخیار دارند، اما 50 درصد معاملات متعلق به سهامداران حقیقی است.
قالیباف اصل گسترش تعاملات بین المللی بورس را خاطرنشان کرد و گفت: سال گذشته 12 تفاهمنامه از جمله با بورس مونیخ، ترکیه و یونان امضا شد.
وی پیرامون مذاکره با بورس ترکیه گفت: اکنون یک شرکت ایرانی همزمان در حال پذیرش در بورس تهران و استانبول است.
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران ضمن استقبال از تامین مالی شرکت های ایرانی از بازارهای خارجی ، گفت: سال گذشته 260 نفر سرمایه گذار خارجی در بورس تهران حاضر شدند و 260 کد سرمایه گذاری خارجی صادر شد.
وی اضافه کرد: پس از برجام رفت وآمدهای سرمایه گذاران خارجی به بورس تهران افزایش یافت و انتظار می رود، این روند تداوم داشته باشد.
ادامه دارد...
اقتصام **2022 ** 1070** 1559** خبرنگار: میثم طاهری ** انتشار : حسین عضدی فسا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوراق بدهی ارزی منتشر می شود/صدور 800 کد معاملاتی برای سرمایه گذاران خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..