تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 4 نوجوان انگلیسی به اتهام قتل یک مسلمان با چاقو

3 نوجوان 15، 17 و 18 ساله انگلیسی به اتهام قتل «سید جمانور اسلام»، در ساعت‌های آغازین روز یکشنبه در جنوب یورکشایر دستگیر شدند و هم اکنون در اداره پلیس جنوب لندن به سر می برند.

یکی دیگر از مظنونان این حمله -که 18 سال داشت- نیز روز چهارشنبه دستگیر شده بود.

سید عبدالمقیت، پدر مقتول، ضمن توضیح دادن در خصوص قتل فرزندش به پلیس، خواستار پایان خشونت‌ها با چاقو در انگلیس شده است. وی گفت:«ما خواستار اجرای کامل عدالت هستیم و گناهکاران باید به اشد مجازات برسند.»

وی افزود: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که ما به عنوان اعضای یک جامعه علیه خشونت، بی‌عدالتی و تنفر در جامعه برخیزیم. من از همه خانواده‌ها در کشور خواهش می‌کنم تا این مسئله مهم را در خصوص افزایش جرم، خصوصاً درباره ارتکاب جنایت با چاقو مورد خطاب قرار دهند.»

بر اساس گزارش‌ها، در تاریخ یازدهم آوریل چهار نوجوان با چاقو به سمت سید «جمانور اسلام» حمله کردند. سید جمانور کمی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

انگیزه مجرمان هنوز مشخص نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 4 نوجوان انگلیسی به اتهام قتل یک مسلمان با چاقو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..