تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعفر کاشانی: به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیرتان را عوض کنید

جعفر کاشانی: به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیرتان را عوض کنید

ورزش > لیگ برتر - رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان به تمدید 5ساله قرارداد با برانکو واکنش نشان دد.

جعفر کاشانی در مورد قهرمانی زودهنگام تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم گفت: خیلی راحت هم قهرمان نشدیم. پرسپولیس باید 5، 6 هفته زودتر قهرمان می‌شد! البته قهرمانی لیگ مهم نیست بلکه ما باید در زمینه‌های دیگر مانند مسائل فرهنگی و اخلاقی قهرمان شویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان این تیم باید از هر نظر الگو باشند. باید لباس پوشیدن آنها هم با شأن و شخصیت تیم قهرمان پرسپولیس همخوانی داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد برانکو به مدت 5 سال تمدید خواهد شد، گفت: برانکو فعلاً با ما یک سال دیگر قرارداد دارد. البته وقتی شما به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیر خود را عوض کنید!

کاشانی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواستار حضور رامین رضاییان، مدافع اخراجی این تیم در جشن قهرمانی شده‌اند، گفت: چرا نباید رامین رضاییان به جشن بیاید؟ پرسپولیس متعلق به یک فرد نیست. حق او و تمام پرسپولیسی‌هایی که یک روز در این باشگاه جایگاهی داشته‌اند، این است که در جشن قهرمانی حضور داشته باشند

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعفر کاشانی: به کلاس بالاتر می‌روید باید دبیرتان را عوض کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..