تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر

کد خبر: ۵۱۴۸۹۹

۳۳  بازدید

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا درباره اینکه آیا ممکن است اعضای فعلی شورای شهر هم رد صلاحیت شوند، گفت: قطعا ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، بین اعضای شورای شهر و بقیه افراد تفاوتی وجود ندارد.

خبرگزاری میزان: محمد محمودی شاهنشین، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا  درباره لیست هایی که برخی افراد تحت عنوان "اسامی رد صلاحیت شدگان شورای شهر" در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر کردند، اظهار داشت: هیچ اسامی ای رسما از سوی هیات های اجرایی و نظارت بر اعضای شورای شهر و روستا اعلام نشده و پس از پایان زمان بررسی صلاحیت ها{31 فروردین} در هیات های نظارت، نتیجه به صورت خصوصی به اعضا گفته می شود و در منابع رسمی اعلام نمی شود.

وی ادامه داد: افراد تا روز 3 اردیبهشت می توانند اعتراضات خود را ارائه کنند و تکثیر هر نوع لیستی غیرقانونی است و فقط حدس و گمان افراد است و اگر هم این نباشد عدم رعایت قانون توسط برخی افراد است که به این اسامی دسترسی دارند.

محمودی عنوان داشت: هیئت اجرایی در زمان اخذ استعلامات یک عده را تائید و عده ای را بر اساس بندهای ماده 29 و یا بندهای ماده 26 قانون رد کرده است، این افراد که مجموعا کمتر از 9 درصد از کل آمار هستند، باید صبر کنند تا در روزهای 30 و 31 فروردین رد صلاحیتشان به آنها ابلاغ شود تا بتوانند به استان ها بروند و شکایت هایشان را ارائه کنند.

وی تاکید کرد: نامه تائید صلاحیت شدگان  نیز توسط هیئت اجرایی به صورت محرمانه به هیئت نظارت شهرستان ها و یا بخش ها ارسال شده است و هیئت های نظارت 3 روز دیگر وقت دارند تا صلاحیت این افراد را بررسی کنند.

محمودی بیان داشت: برای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلبانی که هم اکنون عضو شورای شهر هستند با بقیه افراد هیچ فرقی نمی کند و صلاحیت همه داوطلبان بررسی می شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا  درباره اینکه آیا ممکن است اعضای فعلی شورای شهر هم رد صلاحیت شوند، گفت: قطعا ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، بین اعضای شورای شهر و بقیه افراد تفاوتی وجود ندارد.

وی در خاتمه افزود: داوطلبانی که در حال حاضر عضو شوراهای شهر هستند، صلاحیت شان با دقت بیشتری بررسی می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال رد صلاحیت اعضای فعلی شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..