تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی میلی کشاورزان دزفول نسبت به بیمه محصولات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالعلی کریمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول بیان داشت: استقبال کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی بسیار پائین است و این امر باعث شده در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه، کشاورزان متحمل خسارات زیادی شوند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که سازمان های بیمه گر هنگام بروز حوادث مطالبات کشاورزان را پرداخت نمی کنند این امر باعث بی رغبتی کشاورزان از بیمه محصولات شده است.

کریمی در ادامه به مشکل کمبود ماشین آلات کشاورزی منطقه هنگام کشت و برداشت محصول اشاره کرد و گفت: هنگام کشت و برداشت محصولات به ویژه چغندرقند و گندم به علت کمبود ماشین آلات کشاورزی از ماشین آلات دیگر شهرها استفاده می شود که اغلب این ماشین آلات نیز فرسوده اند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول همچنین در خصوص لایروبی زهکش های کشاورزی دزفول اذعان کرد: هنگام لایروبی زهکش ها برخی مزارع کشاورزی زیر آب می روند که این امر اعتراض کشاورزان را بدنبال داشته است و باید هنگام لایروبی زهکش ها بیشتر توجه شود تا مزارع و جاده های کشاورزی زیر آب نروند.

وی اظهار داشت: برخی سموم و کودهای کشاورزی بی اثر هستند و سمی که برای از بین بردن آفات استفاده می شود هیچ گونه کارآیی ندارد.

عبدالعلی کریمی ضمن انتقاد از این امر بیان کرد: مشخص نیست سم و کودی که به دست کشاورز می رسد چه نوع سم و کودی است و آیا نظارتی بر عرضه و فروش آنها صورت می گیرد.

وی از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست بر وضعیت عرضه سم و کود در شهرستان دزفول بیش تر نظارت کند.

مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دزفول در این خصوص تصریح کرد: این اداره مرتب بر عرضه کود و سم نظارت دارد و مراکز عرضه سم و کود بطور مرتب بازرسی و نظارت می شوند .

وی اذعان داشت: با این وجود آماده دریافت گزارش ها و انتقادات هستیم و در صورت وجود مراکزی که اقدام به عرضه سم و کود غیرمجاز می کنند با آن ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی میلی کشاورزان دزفول نسبت به بیمه محصولات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..