تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه اولیه آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 در 7 گروه آموزشی در 244 کدرشته امتحانی برای تعداد 260 هزار و 520 داوطلب در روز جمعه 6 اسفند 95 در یک نوبت و 54 شهرستان برگزار شد.

در این آزمون از تعداد 260 هزار و 520 داوطلب تعداد 212 هزار و 941 داوطلب در جلسه آزمون حاضر و 47 هزار و 579 داوطلب معادل 18.26 درصد داوطلب غایب بودند.

براساس ضوابط از تعداد 121 هزار و 88 نفر حاضر در جلسه آزمون تعداد 199 هزار و 303 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند، تعداد 13 هزار و 638 داوطلب به علت نداشتن حدنصاب نمره علمی لازم مجاز به انتخاب رشته نیستند.

از تعداد 199 هزار و 303 داوطلب تعداد 75 هزار و 148 داوطلب مجاز به انتخاب رشته کدرشته محل‌های دوره روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و همچنین کدرشته محل‌های سایر دوره‌ها هستند.

از تعداد 199 هزار و 303 داوطلب تعداد 124 هزار و 155 داوطلب منحصرا مجاز به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی از سایر دوره‌های آموزش عالی (به جز دوره روزانه دانشگاه‌های و موسسات آموزش عالی دولتی) هستند، علاوه بر صدور کارنامه اولیه برای تمام 212 هزار و 941 داطب حاضر در جلسه برای 47 هزار و 579 داوطلب غایب در جلسه نیز کارنامه‌ای مبنی بر غایب بودن آنها صادر می‌شود.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2 ) در روز چهارشنبه 30 فروردین 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

با توجه به ضوابط داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه که به همراه کارنامه آنان منتشر شده است، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 9 اردیبهشت تا چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌های تحصیلی مربوط به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد پس از مشاهده کارنامه می‌توانند به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطلعه دفترچه انتخاب راهنمای رشته این دانشگاه و اطلاعیه مربوطه، نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌های تحصیلی مربوط اقدام و کدرشته محل‌ها را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

امکان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 در هر دو سایت سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان پذیر است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SZ3GAK اخبار مرتبط آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری از ۹ اردیبهشت/ نحوه انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد96/01/28 - 11:42



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه اولیه آزمون دکتری اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..