تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




18 کاراته کای البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

محمد اکرمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در وزن52 کیلوگرم پوریا اقدسیه و آراد ترابی، وزن 57 کیلوگرم امیرحسین خلیفه، وزن 70 کیلوگرم احمد رضاکوده، وزن 55 کیلوگرم محمد مرادیان ، احمد نجفی و مهرتاش زهیرپور ، وزن 61کیلوگرم اسماعیل معتمدی، وزن 68کیلوگرم سجادفخیمی ،حمیدرضا مهر فر و مهران شیر افکن و در وزن 76 کیلوگرم محمدرخستی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شده اند.
وی اضافه کرد:همچنین در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان الناز ملایی،حدیث کاظم لو ،معصومه سماقی در رده سنی جوانان بهاره ذینالی، رده سنی امید شقایق سعیدی فر و قهرمان ملی پوش فایزه چیذری اردوهای تیم ملی دعوت شد.
اکرمی گفت: دعوت شدگان چهارم اردیبهشت ماه به مصاف حریفان می روند و در نهایت از هر وزن سه نفر به عنوان اعضای تیم ملی برای اعزام به مسابقات انتخاب خواهند شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «18 کاراته کای البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..