تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی پروین به پنالتی طارمی؛ یا حضرت عباس(ع)

واکنش علی پروین به پنالتی طارمی؛ یا حضرت عباس(ع)

ورزش > لیگ برتر - علی پروین در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره لحظه‌ای که طارمی در بازی با ماشین‌سازی پشت پنالتی قرار گرفت می‌گوید.

مهدی طارمی در بازی مقابل الریان یک پنالتی خراب کرد و راه صعود از گروه را برای تیمش حسابی سخت کرد و برای همین هم بسیار مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت. در بازی بعد اما که پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز بازی می کرد، سیدجلال حسینی برای اینکه طارمی را به آقای گلی نزدیک کند، دوباره از او خواست تا پنالتی بزند. علی پروین مربی سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره لحظه ای که بعد از آن همه انتقاد طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت می گوید: لحظه ای که طارمی رفت پشت پنالتی گفتم یا حضرت عباس!

پروین در ادامه می گوید: خداوکیلی این پسره خیلی دل و چیگر داره. اگه خراب می شد خیلی بد بود.

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی پروین به پنالتی طارمی؛ یا حضرت عباس(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..