تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٢ هدف على منصور در نقل و انتقالات تابستانى

به اين ترتيب رضا افتخاری و علیرضا منصوریان در اظهار نظری مشترک از دو خرید استقلال برای فصل بعد پرده برداری کردند و البته اعلام کردند که این تیم احتمالا يك يا دو خرید دیگر نیز خواهد داشت.

چپاروف و چشمی دو خرید اصلی استقلال هستند که آبی ها از حضور آنها مطمئن هستند اما منصوریان يك يا دو خرید قطعی دیگر هم برای فصل آینده دارد. سرمربی آبی ها با توجه به سن حیدری و مصدومیت های مداوم غفوری به دنبال یک مدافع راست است و در این میان به نظر مى رسد اين مربى به دنبال حضور مهدی شیری در استقلال است. شیری در دوران حضور در نفت تهران نیز با منصوریان همکاری کرده بود و حالا سرمربی استقلال قصد دارد این بازیکن را از پیکان به جمع آبی ها بیاورد. شیری با پیکان در ابتدای فصل قرارداد یکساله امضا کرد و مشکلی برای حضور در استقلال ندارد تا این بازیکن گزینه اصلی منصوریان برای لیگ هفدهم در استقلال باشد.

سمت چپ دفاع استقلال نيز از ديگر نقاطى است كه بازيكنانى همچون مگویان، زکی پور، میثم مجیدی و یعقوب کریمی در این پست به میدان رفتند و به جز زکی پور جوان، دیگر گزینه ها نتوانستند رضایت منصوریان را جلب کنند. 

اين طور كه شواهد نشان مى دهد سرمربی استقلال به دنبال گزینه ای برای فعال کردن سمت چپ دفاع استقلال است و مانند نیم فصل لیگ برتر به دنبال گزینه قبلی خود یعنی مهرداد قنبری رفته است. قنبری در نیم فصل مذاکراتی با استقلال انجام داد اما مدیران ذوب آهن رضایت نامه این بازیکن را صادر نکردند و در بیانیه ای علیه او و استقلال موضع گیری کردند.

پس از این اتفاقات قنبری کمتر فرصت حضور در ترکیب ذوب آهن را پیدا کرد تا درخشان مهر، جوان توسط حسینی معرفی شود. با این وجود منصوریان همچنان به جذب این بازیکن علاقه دارد و قنبری دومین گزینه برای تکمیل لیست منصوریان است.

البته ناگفته نماند منصوريان همچنان به جذب سجاد شهباززاده نيز علاقمند است و در نظر دارد از اين بازيكن در كنار كاوه رضايى بهره ببرد 

در هر صورت بايد منتظر ماند و ديد آيا منصوريان مى تواند به هدف هاى خود در نقل و انتقالات بعدى برسد يا خير و اينكه اين مربى در نقل و انتقالات تابستانى موفق خواهد بود يا خير؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٢ هدف على منصور در نقل و انتقالات تابستانى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..