تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیخانی: نامزد پوششی ایده هاشمی بود

کد خبر: ۵۱۴۸۳۰

۱۴۳  بازدید

نماینده سابق مجلس در مورد اين كه آیا آیت‌الله هاشمي رفسنجاني با كانديداي پوششي در كنار روحاني موافق بود، گفت: «اصل اين قصه كه كسي در كنار روحاني و كمك وي باشد، ايده مرحوم آیت‌الله هاشمی بود. منتها عمرشان وفا نكرد و نتوانستند خوشان این طرح را اجرایی کنند.»

عصر ایران: «بعد از ثبت نام نامزدهای مختلف از جریان اصول‌گرایی در انتخابات ریاست‌جمهوری، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون تصمیم گرفتند اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم را به عنوان نامزد پوششی حسن روحانی معرفی کنند.

آنها بر این باور هستند که نامزد پوششی می‌تواند به حسن روحانی در جریان مناظره‌های انتخاباتی کمک کند. در همین رابطه به سراغ قدرت‌الله علیخانی از چهره‌های نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتیم تا نظر او را در مورد نامزدی جهانگیری بدانیم.»


نماینده سابق مجلس در مورد اين كه آیا آیت‌الله هاشمي رفسنجاني با كانديداي پوششي در كنار روحاني موافق بود، گفت: اصل اين قصه كه كسي در كنار روحاني و كمك وي باشد، ايده مرحوم آیت‌الله هاشمی بود. منتها عمرشان وفا نكرد و نتوانستند خوشان این طرح را اجرایی کنند.

مشاور پارلمانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: سران اصلاحات نيز همان نظر آیت‌الله هاشمی را داشته و دارند.

عليخاني در مورد اين كه آیا آيت‌الله هاشمي افرادي را نيز در اين زمينه معرفي كرده بودند، بيان كرد: آقای هاشمي نيز نظرشان اين بود كه جهانگيري به عنوان نامزد پوششی در كنار روحاني باشد. بیش از هر فردی ایشان با حضور جهانگيري موافق بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیخانی: نامزد پوششی ایده هاشمی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..