تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی «ولگرد»ها در سالروز تولد یکی از بزرگان سینما/ عکس

گردهمایی «ولگرد»ها در سالروز تولد یکی از بزرگان سینما/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدها تن از هواداران چارلی چاپلین با لباس شخصیت «ولگرد / Tramp» یکشنبه ۲۷ فروردین (۱۶ آوریل) به خانه پیشین این هنرمند سرشناس در سوییس رفتند. چاپلین سال ۱۹۷۷ از دنیا رفت و پیش از مرگ در این خانه زندگی می‌کرد.

به گفته موزه جهانی چاپلین در این گردهمایی ۶۶۲ نفر شرکت کرده بودند و همگی لباس و آرایشی همانند شخصیت معروف «ولگرد» در فیلم‌های چاپلین داشتند.

زنان و مردان شرکت‌کننده در این گردهمایی که قصد داشتند رکورد بزرگترین گردهمایی «ولگردها» در جهان را به نام خود ثبت کنند، کنار هم یک ستاره تشکیل دادند و عکس یادگاری گرفتند.

چارلی چاپلین یکی از بزرگترین چهره‌های تاریخ سینما و برنده سه جایزه اسکار است. او روز ۱۶ آوریل سال ۱۸۸۹ در انگلستان به دنیا آمد. از مهمترین آثار این هنرمند می‌توان به «روشنایی‌های شهر»، «عصر جدید» و «دیکتاتور بزرگ» اشاره کرد.

منبع: ورایتی/ ۱۶ آوریل

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی «ولگرد»ها در سالروز تولد یکی از بزرگان سینما/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..