تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ناوهای ایران به آبهای آزاد

به گزارش افکارنیوز،

ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل و ششم نداجا متشکل از ناو پشتیبانی سبلان و لاوان برای انجام ماموریت از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد اعزام شد.

در این مراسم که با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد دستورات لازم جهت اجرای ماموریت های محوله به این ناوگروه یادآوری شد.

ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ایجاد امنیت برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ماموریت دارد تا با حفظ اقتدار ایران اسلامی با پروژه ایران هراسی و تبلیغات سوء دشمنان مقابله کند.

گفتنی است صبح امروز(دوشنبه)، ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 50 روز ماموریت در آب‌های آزاد در بندرعباس پهلو گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ناوهای ایران به آبهای آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..