تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت افزایش قربانیان سیل در آذربایجان شرقی

کد خبر: ۵۱۴۸۰۵

۲۳  بازدید

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: عدم تردد از دوربرگردان جایگزین پل غله زار آذرشهر زمینه ساز افزایش قربانیان سیل در این منطقه بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: عدم تردد از دوربرگردان جایگزین پل غله زار آذرشهر زمینه ساز افزایش قربانیان سیل در این منطقه بود.

محمد صادق پورمهدی  با اعلام این مطلب گفت: 300 متر جلوتر از دوربرگردان قبلی، دوربرگردان جایگزین ‌قرار داده شده و با این حال ساکنان آن منطقه اصرار به تردد از مسیر قبلی داشته و دارند و همین موضوع نیز سبب افزایش شمار قربانیان سیل شده است.

وی افزود: رسانه ها و مردم نیز با بی‌اطلاعی و بدون آگاهی از حقایق و منابع رسمی شایع پراکنی و جوسازی نکرده و مسئولان را در راستای امدادرسانی و یافتن مفقودین یاری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار نهایی اجساد یافت شده به 37 تن رسیده است، گفت: پنج تن نیز همچنان مفقود بوده و تلاش ها برای یافتن مفقودین ادامه دارد.

وی متذکر شد: برخی منابع یک نفر مفقودی در هشترود را نیز جزو مفقودین سیل اعلام می کنند و این در حالی است که این فرد یک روز پس از وقوع سیل و به عنوان رهگذر در حال عبور از سیلاب بوده که غرق شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هشدارها بیش از این جدی گرفته می شدند، آمار جانباختگان سیل کم تر می بود و سه ساعت قبل از جاری شدن سیل، اعضای فرمانداری آذرشهر در محل پل غله زار حضور یافته و هشدار لازم را برای تردد نکردن از آن محل داده بودند.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی و شرکت آب و فاضلاب اجازه ی تردد از مسیل را نمی‌دهند و بی احتیاطی از جانب رانندگان بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت افزایش قربانیان سیل در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..