تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبالیست های زیر 23 سال مردان ایران در لهستان اردو زدند

دومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا از 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر اردبیل در ایران برگزار می شود
فدراسیون والیبال ایران به منظور آماده سازی تیم مردان زیر 23 سال، این تیم را به لهستان اعزام کرد.
تیم والیبال امید ایران در لهستان که از 26 فروردین ما ه در لهستان اردو زده است، در این کشور چند دیدار تدارکاتی با تیم های مختلف و لیگ برتری برگزار کرد.
تیم مردان زیر 23 سال ایران با ترکیب جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد، سعید جواهری توانا، سلیم چپرلی، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، محمد دلیری، حمید حمودی، جابر اسماعیل پور و اسماعیل مسافر و پوریا نوروزپور در اردو حضور دارند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا درتلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828
دریافت کننده :‌خدیجه روزبهانی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبالیست های زیر 23 سال مردان ایران در لهستان اردو زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..