تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهروز وثوق کاندیدای ریاست جمهوری شد +فیلم

بهروز وثوق کاندیدای ریاست جمهور شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام کاندیدا‌های دوره دوازدهم ریاست جمهوری از 22 فروردین ماه آغاز شده است و در این میان علاوه بر چهره‌های سیاسی شاهد حضور شخصیت‌هایی بوده‌ایم که نه تنها تفکر سیاسی خاصی ندارند بلکه هیچ برنامه‌ی خاصی را برای کاندیدا شدن خود ندارند.

برخی از چهره‌ها نیز با ظاهری عجیب در وزارت کشور حاضر می‌شوند و سوژه خبرنگاران می‌شوند. در ویدئو زیر گفت‌وگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران با یکی از این چهره‌ها را مشاهده می‌کنید.

نام این نامزد بهروز وثوق راد است، او که با پوشش خاص به ستاد انتخابات کشور آماده است سوژه خبرنگاران شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهروز وثوق کاندیدای ریاست جمهوری شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..