تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه «رولت کدو حلوایی»

کد خبر: ۵۱۰۴۲۲

۲۲۵  بازدید

رولت یکی از شیرینی هایی است که طرفداران زیادی دارد. در این مطلب طرز تهیه رولت کدو حلوایی را به شما آموزش می دهیم.

ماهنامه سرآشپز - سمیه دیندار: رولت یکی از شیرینی هایی است که طرفداران زیادی دارد. در این مطلب طرز تهیه رولت کدو حلوایی را به شما آموزش می دهیم.


مواد مورد نیاز:
پوره کدو حلوایی: دوسوم پیمانه آرد: سه چهارم پیمانه تخم مرغ: 3 عدد شکر: 1 پیمانه پودر قند: یک چهارم پیمانه بیکینگ پودر: 1 ق چ پودر دارچین: 1 ق چ خامه فرم گرفته: به میزان لازم
رولت کدو حلوایی 

روش پخت:


1.    تخم مرغ را داخل کاسه ای شکسته و با همزن برقی بزنید تا صاف شود. بعد به تدریج شکر را افزوده و 10 دقیقه دیگر با دور تند به هم زدن ادامه دهید.


2.    پوره کدو حلوایی را به مخلوط تخم مرغ افزوده و با همزن مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.


3.    بیکینگ پودر، آرد، پودر دارچین را داخل کاسه ای بریزید. بعد آن را مخلوط کرده و 3 مرتبه الک کنید. سپس مخلوط آرد را به تدریج به مخلوط تخم مرغ افزوده و کمی با همزن بزنید. بعد با لیسک به صورت دورانی مخلوط کنید.


4.    سینی به ابعاد 30 در 40 سانتی متری را انتخاب کرده، سپس کف آن کاغذ روغنی بیندازید و مخلوط مواد را داخل آن پهن کنید.


5.    سینی را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، قرار دهید تا بپزد. سپس بگذارید تا خنک شود.


6.    روی کاغذ روغنی مقداری پودر قند پاشیده، سپس کیک را روی آن قرار داده، با کمک کاغذ آن را رول کنید و به مدت 60 دقیقه کنار بگذارید.


7.    رول کیک را باز کرده و به وسیله کاردکی روی آن خامه بمالید. بعد دوباره آن را رول کرده و به مدت 60 دقیقه در یخچال قرار دهید.


8.    رولت آماده شده را برش زده و سرو کنید (می توانید در هنگام سرو روی آن مقداری پودر قند بپاشید).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه «رولت کدو حلوایی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..