تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به آسیب دیدگان از سیل هستیم

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دنبال جاری شدن سیل در شمال غربی کشور:

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار بر آمادگی کامل واحدهای درمانی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان تأکید کرد.

به گزارش شما نیوز:  متن پیام صادر شده توسط دکتر سید تقی نوربخش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز بویژه در شهرستانهای عجب شیر و آذرشهر منجر شد و خسارتهای سنگینی نیز به مردم این استانها وارد کرد،  حادثه ای مصیبت بار و دردناک است.

اینجانب با نهایت تأثر و تأسف بروز این حادثه را به داغداران و مصیبت زدگان تسلیت عرض می کنم و خود و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی را در این مصیبت شریک می دانم. برای درگذشتگان این حادثه از درگاه احدیت طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می نمایم.

همکاران سازمان تأمین اجتماعی علی الخصوص واحدهای درمانی سازمان آماده کمک رسانی به هموطنان در استانهای سیل زده هستند و در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به این عزیزان نهایت تلاش و همکاری صورت می گیرد. شناسایی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان آسیب دیده از این حادثه و ارائه خدمات بیمه ای به کارگاههای خسارت دیده در این حادثه نیز با جدیت تمام و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

امیدوارم خدمات سازمان تأمین اجتماعی باعث تسکین رنج و اندوه آسیب دیدگان از این حادثه باشد.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به آسیب دیدگان از سیل هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..