تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاه‌برداری جدید با فعال شدن تماس صوتی تلگرام

کد خبر: ۵۱۴۷۳۱

۲۸  بازدید

هنوز زمان کمی از فعال شدن تماس صوتی تلگرام نگذشته است که کلاه‌برداران فضای مجازی راه جدیدی برای سو استفاده از کاربران پیدا کرده‌اند.

وب سایت جی اس ام - سید حسن زاهدی: هنوز زمان کمی از فعال شدن تماس صوتی تلگرام نگذشته است که کلاه‌برداران فضای مجازی راه جدیدی برای سو استفاده از کاربران پیدا کرده‌اند.

کلاه‌برداری جدید با فعال شدن قابلیت تماس صوتی تلگرام 


در این کلاه‌برداری جدید فرصت طلبان با سو استفاده از نداشتن آگاهی و مهارت افراد به دنبال سود جویی و کسب درآمد از این طریق هستند. این سود جویان با ارسال پیام‌هایی به کاربران از آن‌ها می‌خواهند مبلغی را به حسابشان واریز کنند تا امکان تماس صوتی در تلگرام از طریق لینکی که برایشان ارسال می‌‍‌‌‌کنند فعال شود این درحالیست که این ویژگی به‌راحتی و از طریق آپدیت تلگرام برای همه مخاطبان امکان‌پذیر است. در صورتی که نسخه تلگرام شما به روز است و هنوز قابلیت تماس صوتی برایتان فعال نشده کافیست یکی از کسانی که قابلیت تماس صوتی برای وی فعال شده است با شما تماس گرفته یا یک تماس از دست رفته با شما داشته باشد. بعد از آن شما می‌توانید از قابلیت تماس صوتی بر روی تلگرام خود استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاه‌برداری جدید با فعال شدن تماس صوتی تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..