تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند

کد خبر: ۵۱۴۲۵۰

۳۶۱  بازدید

یک هنرمند چینی موسوم به «دانلینگ شیائو»، از کودکی به ساختن شکل های متنوع با استفاده از میوه ها و سبزیجات علاقه فراوانی داشته و این مساله تا جایی ادامه پیدا کرده که وی تحصیل در رشته حسابداری را رها کرده و به ساخت مجسمه هایی از جنس سبزیجات روی آورده است.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: یک هنرمند چینی موسوم به «دانلینگ شیائو»، از کودکی به ساختن شکل های متنوع با استفاده از میوه ها و سبزیجات علاقه فراوانی داشته و این مساله تا جایی ادامه پیدا کرده که وی تحصیل در رشته حسابداری را رها کرده و به ساخت مجسمه هایی از جنس سبزیجات روی آورده است. مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند

هنرمند یاد شده به همراه هر کدام از مجسمه های خوراکی، یک نوشته اخلاقی در باب تغذیه هم می نویسد. مثلا می توان به یادآوری برای مصرف میوه و سبزیجات ارگانیک، مراقبت از حیوانات یا تغذیه اخلاقی اشاره کرد.

این کار در حال حاضر، شغل شیائو را تشکیل داده و وی صفحه ای در اینستاگرام به این نشانی دارد و در حال حاضر، ۴۳ هزار نفر آثارش را دنبال می کنند.

بد نیست اشاره کنیم که تمامی این مجسمه ها پس از پایان عکاسی و انتشار در فضای مجازی، خورده می شوند. در زیر می توانید بخشی از هنرنمایی های وی را مشاهده کنید.

مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند  مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه های جالبی که با میوه و سبزیجات ساخته شده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..