تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاش برولین به «ددپول 2» پیوست

کد خبر: ۵۱۴۶۳۵

۸  بازدید

جاش برولین بازیگر 49 ساله امریکایی با سازندگان «ددپول 2» به توافق رسیده و قرار است در نقش شخصیت کلیدی «کابل» در مقابل رایان رینولدز بازی کند.

وب سایت آی ‌سینما: جاش برولین بازیگر 49 ساله امریکایی با سازندگان «ددپول 2» به توافق رسیده و قرار است در نقش شخصیت کلیدی «کابل» در مقابل رایان رینولدز بازی کند. پیش از این، مایکل شانون گزینه اصلی دیوید لیچ کارگردان دنباله جدید این فیلم ابرقهرمانی برای ایفای نقش کابل بود، اما استودیوی «فاکس» و «مارول» ترجیح دادند از برولین که تجربه بازی در نقش «تانوس» ضد قهرمان جهان سینمایی مارول را در کارنامه خود دارد، برای ایفای نقش مقابل رینولدز دعوت کنند.

جاش برولین به «ددپول 2» پیوست

بعد از جدایی تیم میلر کارگردان فیلم اصلی «ددپول» از گروه سازندگان این پروژه ابرقهرمانی به دلیل اختلافاتش با رینولدز، دیوید لیچ سازنده فیلم اکشن «جان ویک» برای کارگردانی «ددپول 2» قرارداد بست. همچنین، زازی بیتس بازیگر امریکایی آلماني‌تباری که با ایفای نقش «ونسا» در سریال تلویزیونی «آتلانتا» به شهرت رسید، برای بازی در نقش منفی «دومینو» در دنباله بعدی «ددپول» قرارداد بسته است.

به گزارش «لس آنجلس تایمز»، استودیوی «فاکس قرن بیستم» هنوز تاریخ اکران رسمی «ددپول 2» را اعلام نکرده است. فیلم اصلی «ددپول» همزمان با روز «ولنتاین» در سال 2016 روی پرده رفت و در پایان به فروشی برابر با 782.6 میلیون دلار دست یافت. بخش اول «ددپول» با شکستن رکورد سه‌گانه «ماتریکس»، عنوان پرفروش‌ترین فیلم درجه R تاریخ را به خود اختصاص داد.

شخصیت «نیتن سامرز» معروف به «کابل» اغلب در کتاب‌های مصور مارول به همراه «ددپول» مشغول ماجراجویی است. در داستان‌های مارول، کابل به عنوان نوزاد به آینده منتقل می‌شود؛ جایی که پیش از بازگشت به زمان حال، در قالب یک جنگجو با قابلیت‌هایی ماورایی تربیت می‌شود.

برولین که سال 2015، فیلم موفق «سیکاریو» ساخته دنی ویلنوو را بر پرده سینماها داشت، به زودی با دنباله جدید این تریلر اکشن تحت عنوان «سولدادو» به سالن‌های سینما می‌آید. او در این فیلم یک بار دیگر در مقابل بنیسیو دل تورو مقابل دوربین رفته است. او همچنین بعد از بازی در کمدی «درود بر سزار!» ساخته برادران کوئن که در سال 2015 به نمایش درآمد، در فیلم «سبربیکان» (Suburbicon) نوشته کوئن‌ها و به کارگردانی جرج کلونی مقابل دوربین رفته است. جدیدترین فیلم کلونی در مقام کارگردان پاییز امسال روی پرده خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاش برولین به «ددپول 2» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..