تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای رئیس آموزش و پرورش یک شهر در پی تنبیه یک دانش آموز

استعفای رئیس آموزش و پرورش یک شهر در پی تنبیه یک دانش آموز

جامعه > آموزش - ایرنا نوشت: اسماعیل پهلوانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب با توجه به تکرار تنبیه بدنی توسط معلم خاطی در این شهرستان در راستای احترام به افکار عمومی و پاسخگو بودن مسئولان در حوزه تحت مدیریت از سمت خود استعفا کرد.

این اتفاق در روستای ریگ بحرین از توابع شهرستان رودبارجنوب روی داده و معلم خاطی نیز به هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شده تا طبق ضوابط اقدام شود.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب  گفت: این دانش آموز دوم دبستان روز گذشته در روستای ریگ بحرین از توابع این شهرستان توسط معلم خود مورد تنبیه قرار گرفت.
اسماعیل پهلوانی افزود: خانواده این دانش‌آموز مدعی هستند که علت تنبیه بدنی پسرشان نحوه یادگیری در یکی از دروس بوده و معلم اقدام به تنبیه وی با خط کش کرده است که آثار جراحت بر روی بدن دانش‌آموز به طور کامل نمایان است.
وی اظهار کرد: هم اکنون خانواده این دانش آموز علیه این معلم دادخواستی را مطرح کرده اند.
کلیپی از تنبیه بدنی این دانش آموز نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش ایرنا اواخر سال گذشته نیز تنبیه دانش آموزی در شهرستان رودبارجنوب منجر به فرو رفتن مداد در پوست سر وی شد و توبیخ و تعلیق معلم خاطی را در پی داشت.
302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای رئیس آموزش و پرورش یک شهر در پی تنبیه یک دانش آموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..