تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان برگزار می شود

به گزارش ایرنا، علی جهان آراء روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش مطالعه کتاب های مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و معرفی و گرامیداشت پدید آورندگان آثار مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.
به گفته وی کتاب 10 قصه از امام رضا(ع) ، تالیف مژگان شیخی ویژه کودکان 5 تا 11 سال ، کتاب ماه غریب من نوشته مجید ملامحمدی ویژه نوجوانان 11 تا 17 سال و کتاب های زندگی به سبک خورشید، نوشته مهدی غلامعلی، مهارت های زندگی در سیره رضوی، نوشته محمدرضا شرفی، بانوی ملکوت ، نوشته آیت الله علی کرمی جهرمی و کتاب چلچراغ، نوشته جلیل عرفان منش ویژه جوانان و بزرگسالان منابع ارائه شده برای مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی است.
وی افزود: فایلpdf مربوط به این منابع از طریق پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir قابل دریافت است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سطح استان به دریافت برگه مربوط به مسابقه و شرکت در مسابقه به صورت انفرادی یا خانوادگی اقدام کنند و پاسخنامه را پس از تکمیل به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل و یا به نشانی الکترونیکfarhangi@iranpl.ir ارسال نمایند.
وی افزود: در بخش کودک، کودکان می توانند علاوه بر شرکت در مسابقه کتاب خوانی به ارسال نقاشی از جذاب ترین بخش کتاب و همچنین ارسال فایل ویدئویی معرفی گزیده ای از کتاب نیز اقدام کنند و از طریق گوشی های موبایل والدین آن را به شناسه recive_ktabclip@ با هشتگ# کتابخوانی _رضوی ارسال کنند.
جهان آرا با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی تا تاریخ اول تیرماه سال جاری است گفت: در پایان به برگزیدگان جشنواره علاوه بر تندیس و لوح سپاس، جوایزی شامل 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی و هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده اهداء می‌شود.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..