تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور معاون رئیس جمهوری آمریکا در نقاط مرزی دو کره

به گزارش ایرنا، سفر این مقام آمریکایی به کره جنوبی در حالی صورت می گیرد که تنش میان آمریکا و کره شمالی به بحرانی ترین وضعیت خود رسیده و بسیاری از ناظران آگاه در روزهای اخیر درگیری نظامی میان دو کشور را محتمل دانسته اند.
گزارش رسانه های منطقه ای از جمله تلویزیون «ان.اچ.کی» ژاپن حاکیست که معاون دونالد ترامپ در دومین روز سفر خود به کره جنوبی، صبح امروز در نواحی مرزی و حائل میان دو کره که البته منطقه ای عاری از سلاح محسوب می شود، دیدن کرده است.
وی دیروز یکشنبه با حضور در یکی از پایگاه نظامی آمریکا در کره جنوبی در سخنانی آزمایش های موشکی کره شمالی را تحریک آمیز دانست و بر حمایت همه جانبه کشورش از کره جنوبی در برابر تهدیدهای پیونگ یانگ تاکید کرده بود.
سفر معاون رئیس جمهوری آمریکا به کره جنوبی همزمان با آزمایش موشکی کره شمالی صورت گرفته که مقامات نظامی کره جنوبی می گویند، این آزمایش موفق نبوده است.
سفر «مایک پنس» به کره جنوبی سه روز اعلام شده و او قرار است امروز با مقامات این کشور از جمله کفیل ریاست جمهوری و نخست وزیر دیدار و راههای مقابله با کره شمالی را مورد بررسی قرار دهد و سپس راهی ژاپن، اندونزی و استرالیا شود.
تنش میان کره شمالی و آمریکا پس از آن تشدید شد که آمریکا ناوهای جنگی خود را به سمت منطقه شبه جزیره کره گسیل داشت و دونالد ترامپ نیز با توئیت های تحریک آمیز و تهاجمی خود کره شمالی را هدف گرفته است.
آساق**1597*انتشاردهنده:فرهاد راستی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور معاون رئیس جمهوری آمریکا در نقاط مرزی دو کره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..