تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جستجوی مشاور اقتصادی ترامپ در آمازون

به گزارش افکارنیوز،

مجله "ونتی فر" در گزارشی نوشت جرد کوشنر مشاور اقتصادی کاخ سفید را با جستجو در آمازون پیدا کرده است.

براساس این گزارش ترامپ از کوشنر خواست درباره چین تحقیق کند و کوشنر برای این کار از وب‌سایت آمازون شروع کرد. وی در این وب‌سایت یک کتاب پیدا کرد که توسط «پیتر ناوارو» نوشته شده بود. عنوان این کتاب (مرگ بوسیله چین) توجه کوشنر را جلب کرد و او از ناوارو خواست به عنوان مشاور اقتصادی با کمپین ترامپ همکاری کند. ناوارو تأثیر بسزایی در شکل‌گیری دید ترامپ نسبت به سیاست‌های تجاری چین داشت. جرد کوشنر مشاور اقتصادی ترامپ را با جستجو در آمازون پیدا کرد!   البته نظر ترامپ نسبت به چین در هفته‌های اخیر تغییر کرده است. در زمان برگزاری کمپین‌های انتخاباتی 2016 ترامپ بر این باور بود که چین ارزش ارز را به نفع خود دستکاری می‌کند؛ اما در حال حاضر دید وی کاملاً تغییر کرده است.   اکنون کاخ سفید مایل است به جای سختگیری درباره سیاست‌های تجاری چین این کشور را به یک متحد ژئوپولتیک برای مقابله با کره شمالی تبدیل کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جستجوی مشاور اقتصادی ترامپ در آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..