تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: ما به دنبال خدمتيم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، رجب طیب اردوغان پس از پیروزی طرح مدنظرش در همه پرسی سراسری ترکیه در جمع طرفدارانش در استانبول حاضر شد و گفت: ما اینجا نیستیم که اربابان این کشور باشیم بلکه برای خدمت به این ملت اینجا هستیم.

عده ای فقط حرف می زنند اما طرح ندارند. ولی ما همواره با طرح و برنامه پیش شما می اییم و همچنان به این کار ادامه خواهیم داد.

درباره نتایج همه پرسی امروز نیز باید عرض کنم که در کشورهای مختلف جهان رای گیری با مشارکت پنجاه درصد یا سی درصد برگزار می شود اما میزان مشارکت در همه پرسی امروز ما بسیار بالاتر بود.

این میزان مشارکت شبیه کشورهای دیگر نیست. پنجاه و یک ممیز پنج دهم درصد از شرکت کنندگان نیز در این همه پرسی به این طرح رای آری دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: ما به دنبال خدمتيم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..