تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر و بحرین نتیجه همه پرسی ترکیه را به «اردوغان» تبریک گفتند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه نتیجه همه پرسی روز یکشنبه در این کشور را به وی تبریک گفت.

همچنین خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) اعلام کرد که حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور نیز در تماس تلفنی مشابه نتیجه همه پرسی اصلاحات قانون اساسی ترکیه را به اردوغان رئیس جمهوری این کشور تبریک گفته است.

از سوی دیگر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز نتایج این همه پرسی را به رئیس جمهور ترکیه تبریک گفت.

گفتنی است که همه پرسی روز یکشنبه که تعیین کننده سرنوشت مردم ترکیه و تغییر نظام پارلمانی به ریاست جمهوری و در نهایت واگذاری قدرت به اردوغان است، با پیروزی لرزان رأی «آری» به پایان رسید.

طبق نتایج غیر رسمی، این همه‌ پرسی با پیروزی شکننده اردوغان همراه بود و تنها حدود ۵۱ درصد از شرکت‌کنندگان به آن رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر و بحرین نتیجه همه پرسی ترکیه را به «اردوغان» تبریک گفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..