تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیدان به خوش شانسی رئال مادرید

به گزارش افکارنیوز،

 تیم فوتبال رئال مادرید برای تداوم صدرنشینی خود در مسابقات باشگاهی اسپانیا روز گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر 2 خیخون را شکست دهد.

رئال مادرید در این دیدار از رقیب عقب بود، اما با درخشش موراتا و ایسکو موفق شد 3 امتیاز با ارزش این مسابقه را تصاحب کرده و با مجموع 75 امتیاز در صدر جدول لالیگا بماند.

برخی از کارشناسان بعد از این برد شیرین مدعی شدند که رئالی ها برای پیروز شدن مقابل خیخون خوش‌شانسی هم داشتند، اما زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در واکنش به این مسایل تاکید کرد: به نظر من در فوتبال شانس همین طوری و به خودی خود سراغ یک تیم نمی‌آید، پشت هر شانسی تلاش های فراوان نهفته است که در هر مسابقه خودش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: هر کسی شانس خودش را می سازد و با تیمی که ما داریم کی توانیم مقابل همه حریفان مشکلات مان را برطرف سازیم و به موفقیت برسیم. تلاش کردن تا آخرین لحظه در خون رئال مادرید نهفته است و تا امروز ما با همین روش به کارمان ادامه داده‌ایم.

زیدان گفت: از پیروزی مقابل خیخون خیلی خوشحالم ، چون از دقیقه اول تا ثانیه پایانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.ما فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم و از هر فرصتی که به دست آوردیم، نهایت استفاده را بردیم و با شایستگی پیروز شدیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیدان به خوش شانسی رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..