تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر بدن سیبی شکل دارید با این قوانین لباس بپوشید

 کسانی که فرم بدن سیبی شکل دارند همیشه در تلاش هستند که طوری لباس بپوشند تا نواقص بدن شان را بپوشانند که خوش اندام دیده شوند. با ما همراه شوید تا قوانین لباس پوشیدن برای بدن های سیبی شکل را به شما آموزش دهیم.

لباس مناسب برای فرم بدن سیب

برای اینکه اندام سیبی شکل به بهترین شکل دیده شود، باید توجه خود را از قسمت پایینی سینه دور کنید و لباس هایی بپوشید که سایر قسمت های اندام اتان بیشتر جلوه کند.

اگر اندام سیبی شکل دارید لباس های یقه باز بپوشید

اگر اندام سیبی شکل دارید لباس های یقه باز بپوشید

خطوط پوستی بدن خود را دنبال کنید و به قسمت بالایی و یک سوم پایینی بدن خود با دقت بیشتری توجه کنید. در این نوع بدن، پوشیدن لباس هایی مانند پیراهن، بلوز و لباس هایی با یقه هفت باز مناسب است چون از دور بسیار شیک یا حتی بیش از حد تزئینی دیده می شود.

به جای اینکه به کمر و شانه ها/بازوهای خود توجه کنید (یا لباس های آستین بلند بپوشید)، به قسمت سینه و گردن خود بیشتر تمرکز کنید (برای مثال، یقه هفت بپوشید).

اگر فرم بدن شما سیبی شکل است شلوار دم پا گشاد بپوشید

اگر فرم بدن شما سیبی شکل است شلوار دم پا گشاد بپوشید

شلوار دم پا گشاد یا شلوارهای دم پا کش را انتخاب کنید تا تعادل شانه های پهن و قسمت بالاتنه سنگین حفظ شود. برای اینکه روی قسمت پایین سینه توجهی نشود، لباس هایی بپوشید که درست تا زیر استخوان لگن دکمه دار هستند .

اگر فرم بدن شما سیبی شکل است لباس هایی با کمر تنک نپوشید

اگر فرم بدن شما سیبی شکل است لباس هایی با کمر تنگ نپوشید

از پوشیدن لباس ها و کمربندهایی که روی کمر تنگ به نظر می آیند خودداری کنید. در این نوع لباس ها انحناهایی که ممکن است تمایلی به نشان دادن آنها نداشته باشید ، بیشتر جلوه کنند.  اگر تمایل داشتید می توانید تاپی بپوشید که این انحناها را بپوشاند.

_ می توانید خصوصیات قسمتی از بدن خود را که دوست ندارید تقویت کنید یا می توانید با رنگ های تیره بپوشانید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : فرم بدن تان را با این ترفندها تشخیص دهید

کیم کارداشیان Kim Kardashian، ادل Adele، اپرا و ... از هنرمندانی هستند که دارای بدنی با فرم سیبی شکل هستند.

کیم کارداشیان Kim Kardashian

کیم کارداشیان Kim Kardashian

ادل Adele

ادل Adele

اپرا وینفری Oprah Winfrey

اپرا وینفری Oprah Winfrey

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر بدن سیبی شکل دارید با این قوانین لباس بپوشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..