تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یونیسف خواستار حمایت و کمک جامعه جهانی به کودکان سوری شد

به گزارش خبرگزاری الشرق الاوسط، آنتونی لیک مدیر اجرایی یونیسف در بیانیه ای افزود: پس از 6 سال جنگ و کشتار در سوریه، بار دیگر جنایت وحشتناکی که قلب را جریحه دار می سازد، روی داد و کاروان مردم رنج دیده فوعه و کفریا با تحمل همه مشقات و رنج ها متحمل مصیبت دیگری شد.
این بیانیه افزوده است: در حمله تروریستی روز شنبه در نزدیکی حلب بیش از 60 کودک کشته شدند و این جنایت عزم و اراده جدی برای رسیدن کمک به دست تمام کودکان سوریه را می طلبد.
مدیر اجرایی یونیسف در پایان ابراز امیدواری کرد که همه طرف های درگیر در بحران سوریه برای پایان جنگ در این کشور تلاش کنند.
در انفجار تروریستی روز گذشته (شنبه) منطقه الراشدین حلب که اتوبوس های حامل شهروندان آزاد شده فوعه و کفریا را هدف قرار داده بود، 126 نفر از جمله 68 کودک کشته شدند.
پیشتر وزارت خارجه سوریه در واکنش به انفجار تروریستی روز گذشته در منطقه الراشدین حلب، در دو نامه جداگانه به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت بر ضرورت تلاش جامعه جهانی همگام و هماهنگ با دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
شبک**9365**1917**مترجم‌: رضا میرزائی **انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یونیسف خواستار حمایت و کمک جامعه جهانی به کودکان سوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..