تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکود، سنگِ کاشی سازان را خرد کرد

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رکود سنگ کاشی سازان را خرد کردمصطفی گودرزی رئیس اتحادیه کاشی فروشان و کاشی سازان در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بازار کسادی این بخش که سبب تعطیلی و کاهش نقدینگی افراد شده است، گفت: رکود بازار کاشی سازان و کاشی فروشان همزمان با آغاز رکود بازار مسکن شروع شده است به طوریکه از اوایل سال ۹۲ تأثیر مستقیم و به سزایی در ایجاد رکود در بازار کاشی سازان و کاشی فروشان داشته است. 

وی با توجه به اینکه عمدۀ تولیدکنندگان به سراغ تعدیل نیروهای خود به علت کاهش درآمد رفته اند، بیان کرد: افزایش حجم چک‌های برگشتی افراد به سبب کسادی بازار سبب شد تا تولیدکنندگان با تعدیل نیرو و حذف برخی از خطوط تولید با حداقل ظرفیت خود به تولید ادامه دهند، همچنین واگذاری سودهای نجومی تسهیلات توسط بانک‌ها رغبت تولید کاشی برای رقابت در بازار را از تولیدکنندگان و فعالان این بخش سلب کرده است و عمدۀ افراد به جای سرمایه گذاری در بازار به سراغ بانک‌ها رفته اند. 

مصطفی گودرزی با اشاره به اینکه واردات کاشی به کشور بر رکود بازار تأثیری نداشته است، ادامه داد: کسادی بازار فضایی را برای رقابت نگذاشته به همین سبب واردات کاشی برای افراد، سودی را به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکود، سنگِ کاشی سازان را خرد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..