تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلید تدبیر چگونه قفل مشکلات را محکمتر می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز،

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیبرانشهر در نطق میان دستور ضمن تسلیت جانباختگان هموطنان در آذربایجان در حادثه سیل گفت: صبح امروز فراکسیون مستقلین از ساعت ۷ صبح با رئیس هلال احمر جلسه داشت.

وی ادامه داد: سازمان هلال احمر و اورژانس به وظایف خود عمل کردند، اما امکاناتشان اندک است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت بحران در حادثه سیل آذربایجان گفت: متأسفانه، سازمان مدیریت بحران نظاره گر بحران موجود بود. این در حالی است که سازمان مدیریت بحران باید در حد یک وزارت خانه عمل کند. باید مانع خسارت های مالی و جانی شد نه اینکه پس از وارد شدن خسارات با امکانات اندک چاره اندیشی کرد.

وی اظهار داشت: فقط یک وزیر از دولت در مناطق سیل زده حضور دارد. به هیئت دولت تذکر می دهم که باید وزرای مربوطه در مناطق سیل زده حضور می یافتند.

خضری در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: فارغ التحصیلان بیکار هستند. دولت تدبیر و امید باید تدبیری کند تا مردم امیدوار شوند، این کلید باید درست بچرخد اگر غلط بچرخد، قفل محکمتر می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلید تدبیر چگونه قفل مشکلات را محکمتر می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..