تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت لرزش گیر ویدیو بالاخره به اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

قابلیت لرزش گیر ویدیو بالاخره به اپلیکیشن Google Photos اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل مدتی پیش اعلام کرده بود که به زودی قابلیت لرزش گیر ویدیو را به اپلیکیشن Photos خود اضافه می کند. این اتفاق با انتشار نسخه 2.13 اپلیکیشن افتاده و همین حالا می توانید از آن بهره ببرید.

جهت گرفتن لرزش های هر ویدیو می بایست آن را در حافظه ذخیره داشته باشید، یا این که همان لحظه و با استفاده از گوگل فوتوز فیلمی بگیرید. بعد از باز کردن ویدیو در ادیتور اپلیکیشن می توانید دکمه اختصاصی لرزش گیر را که درست زیر فریم های ویدیو قرار گرفته، مشاهده کنید.

پس از اشاره روی این دکمه، حالا باید منتظر بنشینید تا مراحل پردازش ویدیو به اتمام برسد. میزان این انتظار با مدت زمان ویدیو، رزولوشن آن و چند فاکتور دیگر بستگی دارد. اما در اکثر مواقع مدت زمان انتظار برای لرزش گیری هر ویدیو تقریبا معادل با زمان خود ویدیوست.

در مدتی که منتظر لرزش گیری ویدیو هستید، گوگل درصد پردازش این کار را روی نمودار به شما نشان می دهد. پس از لرزش گیری هر ویدیو نیز می توانید به راحتی تفاوت آن با ویدیویی که لرزش گیری نشده را مشاهده نمایید.

اما مضاف بر این قابلیت، گوگل فوتوز جدید بعضی از امکانات تعاملی با گوگل پلاس را نیز به این اپلیکیشن باز گردانده است. برای دانلود و تجربه جدیدترین نسخه گوگل فوتوز می توانید همین حالا فایل APK آن را از این لینک دانلود کنید.

منبع: دیجیاتو

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت لرزش گیر ویدیو بالاخره به اپلیکیشن Google Photos اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..