تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پلاسکو» دوباره ساخته می شود

کد خبر: ۵۱۴۵۰۲

۸۷۸  بازدید

رئیس بنیاد مستضعفان در کمیسیون شوراهای مجلس گفت: پلاسکو در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع و با 7 طبقه تجاری ساخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه، مواد 8 تا 13 لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیدند.

وی افزود: بر اساس ماده 8 این لایحه، نشست ستاد مدیریت حوادث غیرمترقبه در سطح ملی به ریاست رئیس سازمان، در سطح استانی به ریاست استاندار و در سطح شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل می‌شود؛ همچنین نشست‌های این ستاد به صورت متداول هر سه ماه یکبار و با تشخیص رئیس سازمان در مواقع ضروری برگزار می‌شود.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین طبق ماده 12 لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور، سازمان مربوطه باید در جهت ارائه واحد درسی آمادگی در برابر سوانح در دانشگاه‌ها اقدام کند، همچنین در مواد 12 و 13 این لایحه، وظایف تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی تعریف شده است.

وی یادآور شد: در نشست امروز همچنین با حضور سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان، موضوع حادثه پلاسکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آقای سعیدی‌کیا گزارشی از درباره اقدامات صورت گرفته در رابطه با این پرونده ارائه کرد.

سلیمی اضافه کرد: رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه گفت که مذاکرات لازم با شهرداری تهران برای ساخت ساختمان جدید پلاسکو صورت گرفته و قرار است که این پروژه در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع با 5 طبقه پارکینگ و 7 طبقه تجاری ساخته شود.

وی متذکر شد: در نشست امروز آقای سعیدی‌کیا قول داد که پروژه ساخت ساختمان جدید پلاسکو را ظرف 2 سال پس از اخذ پروانه ساخت به اتمام برساند، البته به گفته رئیس بنیاد مستضعفان در شرایط کنونی 600 واحد از مجتمع تجاری نور به کاسبان ساختمان پلاسکو داده شده و این بنیاد اجاره این واحدها را تا پایان اردیبهشت‌ماه تقبل کرده است.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در پایان نشست امروز کمیسیون مقرر شد اعضای کمیسیون بازدیدی از طرح‌های در حال اجرای بنیاد مستضعفان در آینده‌ای نزدیک داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پلاسکو» دوباره ساخته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..