تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی به منظور همدردی و پیگیری کمک به آسیب دیدگان به آذبایجان شرقی سفر کرد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز یکشنبه 27 فروردین به تبریز سفر کرد تا از مناطق سیل زده بازدید کند و از نزدیک در جریان امدادرسانی به سیل زدگان و مصیبت دیدگان آذرشهر و عجب شیر قرار گیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین برنامه خود در سفر به استان آذربایجان شرقی، عصر روز یکشنبه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر تبریز، به عیادت از مجروحان و آسیب دیدگان حادثه سیل اخیر پرداخت و در جریان درمان حادثه دیدگان قرار گرفت.

رضایی فردا (دوشنبه) با سفر به مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی‌، رسیدگی و کمک به آسیب دیدگان از سیل اخیر را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KTP70O



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی به منظور همدردی و پیگیری کمک به آسیب دیدگان به آذبایجان شرقی سفر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..