تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوادرادو: نباید به بازیکنان بارسلونا فضا بدهیم

کد خبر: ۵۱۴۴۸۱

۳۵۲  بازدید

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس معتقد است این تیم از لحظ کیفی در سطح بارسلونا قرار دارد.​​​​​​​

ورزش سه: خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس معتقد است این تیم از لحظ کیفی در سطح بارسلونا قرار دارد.​​​​​​​

 بیانکونری ها هفته گذشته و با ارائه یک بازی برتر موفق شدند در تورین با 3 گل بارسا را مغلوب کنند اما تجربه تلخ پی اس جی در بازی مرحه قبل باعث می شود تا آنها هنوز صعود خود را قطعی ندانند.

کوادرادو گفت: "قطعا مانند همیشه دیدار بسیار دشواری برابر بارسلونا خواهیم داشت. ما از قدرت بارسلونا خبر داریم و می دانیم که بارسلونا از انگیزه و اشتیاق فراوانی برای حذف یوونتوس و جبران نتیجه بازی رفت برخوردار است.

اما نیز با این ذهنیت به نوکمپ سفر می کنیم که تیم بزرگی در سطح کیفی مانند بارسلونا هستیم. یوونتوس باید با یک سازماندهی قوی و به عنوان یک تیم متحد به میدان رفته و سعی کند تا حداقل فضای ممکن به بازیکنان بارسلونا بدهد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوادرادو: نباید به بازیکنان بارسلونا فضا بدهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..