تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست سنگین هیرنوین با گلزنی قوچان‌نژاد

کد خبر: ۵۱۴۴۷۷

۱۲۵۹  بازدید

تیم هیرنوین با وجود گلزنی ملی‌پوش ایرانی‌اش شکست سنگینی برابر تیم مدعی آژاکس آمستردام پذیرا شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم هیرنوین با وجود گلزنی ملی‌پوش ایرانی‌اش شکست سنگینی برابر تیم مدعی آژاکس آمستردام پذیرا شد.

 آخرین بازی هفته سی‌ویکم اردویژه هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های آژاکس آمستردام و هیرنوین برگزار شد که میزبان با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسید.

در دقیقه 8 این بازی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنوین  دروازه آژاکس را گشود، اما باز هم همانند دیدارهای قبلی مدافعان هیرنوین قدر گلزنی مهاجم ایرانی خود را ندانستند و تا پایان بازی 5 بار به بازیکنان حریف اجازه گلزنی دادند. تیم آژاکس در دقایق 24، 32، 42، 68 و 83 به گل رسید.

تیم آژاکس آمستردام در پایان هفته سی‌ویکم اردویژه هلند با 75 امتیاز پس از فاینورد 76 امتیازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار داد. تیم هیرنوین نیز با 40 امتیاز همچنان رتبه هشتم را حفظ کرده است.

رضا قوچان‌نژاد که حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب هیرنوین داشت امشب هجدهمین گل فصل خود را برابر آژاکس به ثمر رساند تا پس از یورخنس 19 گله در رده دوم برترین گلزنان جای گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست سنگین هیرنوین با گلزنی قوچان‌نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..