تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره کره شمالی همه گزینه‌ها روی میز است

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از اسپوتنیک، به دنبال آزمایش موشکی ناموفق روز یک  شنبه از سوی کره شمالی، هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ میگوید که درباره پیونگ یانگ همه گزینه ها روی میز است.

وی افزود: آمریکا برای اینکه به تهدید کره شمالی پایان دهد اقدام خواهد کرد. ما اجازه نخواهیم داد کره شمالی ظرفیت تهدید علیه آمریکا را داشته باشد. من فکر میکنم که آقای رئیس جمهور در نهایت بهترین تصمیم که به نفع منافع آمریکا است را اتخاذ خواهد کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز یک شنبه گزارش داد که کره شمالی قصد داشته یک موشک بالستیک از سواحل شرقی خود شلیک کند که با شکست مواجه شده است.

طی رزوهای گذشته به دنبال هشدارهای آمریکا درباره آزمایشهای موشکی و هسته ای کره شمالی تنش در شبه جزیره کره افزایش یافته است. 

مقامات آمریکایی از احتمال حمله فوری و آنی به کره شمالی در صورت مبادرت به انجام آزمایش موشک دوربرد کرده بودند. 

مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا که در سئول به سر میبرد در خصوص «شلیک ناموفق موشکی کره شمالی واکنش نشان داد و آن را اقدامی «تحریک آمیز» خواند.

نفر دوم در دولت کنونی آمریکا گفت که اقدام تحریک آمیز کره شمالی (آزمایش موشکی) یادآور خطرات هر روزه ای است که نظامیان آمریکایی را تهدید می‌کند.

وی همچنین از تداوم تعهد و عزم واشنگتن برای کمک کردن به کره جنوبی به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی سخن گفت.

پنس همچنین تاکید کرد که تعهد و عزم آمریکا در قبال اتحاد و ائتلافش با کره جنوبی، قوی‌تر از هر زمان دیگری است.

شورای امنیت ملی کره جنوبی نیز روز یکشنبه (امروز) جلسه فوری برای گفت‌وگو درباره آزمایش شکست‌خورده موشکی کره شمالی برگزار خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره کره شمالی همه گزینه‌ها روی میز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..