تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات طرح اعزام شبه کاروانی زائران اربعین حسینی(ع) بررسی شد+ عکس

جزئیات طرح اعزام شبه کاروانی زائران اربعین حسینی(ع) بررسی شد+ عکس

در این جلسه که با حضور نمایندگان ارگان های دست اندر کار ساماندهی و اجرای سفرهای اربعین برگزار شد، طرح اعزام شبه کاروانی یا گروه بندی زائران اعزامی اربعین از مبدأ حرکت تا مرز و پیش نیازها و لوازم طرح مورد بررسی قرار گرفت تا پس از تصویب به ستاد مرکزی اربعین منعکس شود.

در این جلسه مقرر شد مقدمات اجرای برنامه اعزام شبه کاروانی زائران اربعین در زمینه های لازم با هماهنگی طرف های عراقی تنظیم شود و بستر همکاری و بهره گیری از تجارب اعزام راهیان نور و ستاد بازسازی عتبات نیز فراهم آید.

جزئیات طرح اعزام شبه کاروانی زائران اربعین حسینی(ع) بررسی شد+ عکس

در جلسه امروز کمیته ثبت نام و اعزام اربعین، مسئولان وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صدا و سیما، سازمان راهداری و پایانه ها، وزارت کشور و دیگر ارگان‌ها نظرات خود را در ارتباط با نحوه اجرای طرح اعزام شبه کاروانی بیان کردند.

گفتنی است؛ سازمان حج و زیارت عهده دار کمیته ثبت نام و اعزام در ستاد مرکزی اربعین است و مسئولیت تدوین طرح گروه بندی متقاضیان اعزام به منظور تسهیل امور و مدیریت بهتر جمعیت های عازم عتبات در ایام اربعین را بر عهده دارد.

مهمترین مزیت این طرح، دسته بندی زائران از مبدأ و ایجاد آرامش و نظم دهی و انسجام  آنان و همچنین امکان حمایت زائران از یکدیگر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات طرح اعزام شبه کاروانی زائران اربعین حسینی(ع) بررسی شد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..