تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از «تیک آف» در موزه سینما

کد خبر: ۵۱۴۴۶۲

۸۶۷  بازدید

فیلم سینمایی «تیک‌آف» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی در موزه سینما رونمایی می‌شود.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «تیک‌آف» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی در موزه سینما رونمایی می‌شود.

فیلم سینمایی «تیک‌آف» سومین ساخته احسان عبدی‌پور که به تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی تولید شده است، فردا دوشنبه 28 فروردین ماه ساعت 10 صبح در سالن سینما فردوس موزه سینمای ایران رونمایی می‌‌شود.

مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران در این فیلم سینمایی  به عنوان سرمایه‌گذار حضور دارد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تیک آف» چنین آمده است: «در آخرين سال‌ها و چكه‌های باقی مانده از جوانی، شيرزاد، از پنج سال زندگی روی اقيانوس و در كابين كشتی‌ها برمی‌گردد و در خلوت پايان يک جشن شبانه با رفيق‌های قديمی، ناگهان زندگی او و چهار دختر و پسر، به سمت غريبی سر كج می‌كند. شوخی شوخی و بازی بازی، هر پنج نفر راه می‌افتند به قتل عام عقده‌های چند ساله و كام گرفتن از زندگی و جوانی.

مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «تیک‌آف» با حضور هنرمندان سینما و اهالی رسانه در موزه سینما برپا می‌شود، این فیلم پس از پایان اکران فیلم «سه بیگانه» در گروه سینمایی ماندانا روی پرده می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از «تیک آف» در موزه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..