تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر رویه استقلال؛ تعویض‌هایی با تاثیر مثبت

کد خبر: ۵۱۴۳۹۷

۲۱۱  بازدید

منصوریان در نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول مسابقات در تعویض های خود هوشمندانه عمل کرده است.

ورزش سه: منصوریان در نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول مسابقات در تعویض های خود هوشمندانه عمل کرده است.

 علیرضا منصوریان در نیم فصل اول لیگ برتر در کنار تمامی انتقادات ریز و درشتی که تحمل می کرد، با معضلی به نام تعویض های اشتباه نیز رو به رو بود. تعویض اشتباه او در دیدار برابر نفت آبادان در هفته سوم پایه گذار اولین شکست او شد و در ادامه لیگ نیز منصوریان هیچگاه نتوانست تعویض های خوبی داشته باشد.

بازیکنان جانشین در تیم استقلال نه تنها تاثیر خوبی نداشتند بلکه در بازی های زیادی تاثیر منفی در ترکیب این تیم داشتند اما با شروع نیم فصل دوم رفته رفته شکل تعویض های منصوریان و اثر آنها تغییرات اساسی داشت.

سرمربی استقلال در نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول با گذشت 10 الی 15 دقیقه از نیمه دوم تعویض های خود را آغاز می کند تا بازیکنان جانشین بتوانند زمان بیشتری برای تغییر جریان بازی در اختیار داشته باشند. همچنین انتخاب گزینه های تعویض بر اساس شرایط بازی دیگر اتفاقی است که بر خلاف نیم فصل اول در استقلال رخ می دهد. نیمکت مملو از ستاره استقلال در نیم فصل اول باعث می شد که منصوریان بیشتر تعویض های خود را برای حضور ستاره ها در زمین انجام دهد اما حالا منصوریان بازیکنانی را به زمین می فرستد که می توانند جریان بازی را به نفع او تغییر دهند.

حضور جابر انصاری و خسرو حیدری برابر لوکوموتیو به عنوان بازیکن تعویضی نقش پر رنگی در کسب تساوی برای استقلال داشت و حق دوست، یعقوب کریمی و قربانی نیز برابر صبای قم نمایش بسیار خوبی داشتند تا استقلال دو نتیجه قابل قبول بعد از تعویض های خوب منصوریان به دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر رویه استقلال؛ تعویض‌هایی با تاثیر مثبت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..