تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمندانی: از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحالم

کد خبر: ۵۱۴۳۹۴

۲۴۴  بازدید

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مصدومیتی که در نیم‌فصل اول با آن مواجه شدم بر عملکرد من تأثیر منفی گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مصدومیتی که در نیم‌فصل اول با آن مواجه شدم بر عملکرد من تأثیر منفی گذاشت.

میلاد کمندانی در مورد شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از پنج برد پیاپی دنبال شکست دادن تراکتورسازی بودیم. ما غیر از 15 دقیقه اول این بازی نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه فرصت‌های را از دست دادیم و تراکتورسازی سه امتیاز را گرفت. اگر حرفه‌ای بودیم و از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم، ولی شاید در حالتی بدبینانه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد خودش در فصل جاری تأکید کرد: امسال لیگ برای من خوب شروع نشد، چون در اولین بازی مقابل سپاهان مصدوم شدم و بهبودی‌ام تا نیم‌فصل طول کشید. اگر مصدوم نمی‌شدم قطعاً عملکرد بهتری داشتم، بنابراین نمی‌توانم به‌صورت کامل راضی باشم. آن مصدومیت به من ضربه زد، ولی خدا را شکر می‌کنم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر شد و هم توانستم گل بزنم و هم پاس گل دادم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیز گفت: آنها نشان دادند که مستحق قهرمانی هستند. من به دوستان خوبم در این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم موفق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمندانی: از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..