تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر فضلی طلا وزن 85 -کیلوگرم فرم ساندا مسابقات بین المللی ووشو جام پارس را به گردن آویخت

احمد خمیس آبادی روز یکشنبه در حاشیه آخرین روز برگزاری مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در گفت و گو با ایرنا افزود : در این وزن اعتصام گنجیان دوم شد و بهزاد کرم از لبنان و رولیچ وادزیم از بلاروس به طور مشترک به رتبه سوم این رقابت ها دست یافتند.
به نفر این رشته ورزشی طلا، دوم نقره و سوم برنز به همراه حکم قهرمانی اهدا شد.
رقابت های بین المللی ووشو جام پارس در بخش تالو صبح امروز 27 فروردین 96 پایان یافت و دیدارهای نهایی بخش ساندا عصر روز یکشنبه پایان می یابد.
124 ووشوکار در قالب 14 تیم از 12 کشور خارجی و تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی استان سمنان به نمایندگی از ایران اسلامی در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در روزهای 26 و 27 فروردین 96 در سالن غدیر سمنان به یکدیگر رقابت می کنند.
تالو یکی از بخش‌های ورزش ووشو است که به صورت انفرادی و با اجرای فرم‌های سنتی چینی همراه است که انعطاف بدنی، استقامت، استحکام عضلات و تمرکز در این بخش دارای اهمیت است.
ساندا یا سانشو به معنی مبارزه آزاد تن به تن و زیر مجموعه رشته ووشو است که از سبک‌های ترکیبی کونگ‌فو و کشتی با عناصری از بوکس غربی ایجاد شده است.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر فضلی طلا وزن 85 -کیلوگرم فرم ساندا مسابقات بین المللی ووشو جام پارس را به گردن آویخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..