تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوار شدن بر کالسکه سلطنتی جان ترامپ را تهدید می کند؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است در اکتبر (آبان ماه) برای دیدار با ملکه الیزابت به انگلستان سفر کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که ترامپ ابراز تمایل کرده مسیر موردنظر تا کاخ باکینگهام را با کالسکه سلطنتی طی کند. این در حالی است که مأموران امنیتی آمریکا هشدار داده‌اند سوار شدن به کالسکه سلطنتی ریسک بزرگی محسوب می‌شود. استدلال آنها این است که شاید شیشه‌های آن ضدگلوله باشد اما در برایر چیزی مانند نارنجک یا مهمات قوی‌تر مقاوم نیست.

به نظر می‌رسد در بین سفرهای خارجی دونالد ترامپ، این سفر، پیچیده‌ترین اقدامات امنیتی در نوع خود باشد. باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال 2011 در سفر به انگلستان از سوار شدن به کالسکه سلطنتی امتناع کرد. کاخ سلطنتی در سفر رهبران سیاسی جهان معمولا این سنت را به کار می‌برد. رأسای جمهور روسیه، چین و مکزیک تجربه سوار شدن به کالسکه سلطنتی را دارند. در هر حال علی‌رغم هشدار مقامات امنیتی، ترامپ اصرار دارد سوار شدن به کالسکه سلطنتی در کنار ملکه الیزابت تجربه کند. باید دید ترامپ پیروز می‌شود یا مقامات امنیتی آمریکا!

ترامپ  ترامپ  ترامپ ترامپ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوار شدن بر کالسکه سلطنتی جان ترامپ را تهدید می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..