تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید مواضع ضد ایرانی اردن

به گزارش افکارنیوز،  به نقل از عمان نیوز، یکی از نمایندگان پارلمان اردن خواستار اخراج سفیر ایران در امان به علت آنچه  وی مواضع ایران در قبال مقامات اردن خواند، شد.

صالح العرموطی در جلسه پارلمان این کشور مدعی شد: مواضع اتخاذ شده از سوی وزارت خارجه ایران ضد مقامات اردنی محکوم است و این اهانتی به همه اردنی ها و تحریک کننده احساسات اردنی ها است. اخراج سفیر ایران از اردن گزینه منطقی است. بر دولت واجب است که سفیر ایران را اخراج کند. سفر رئیس پارلمان اردن به ایران دلالت بر این دارد که اردن دستش را به سوی همگان دراز می کند.

این نماینده اردنی ادعا کرد که ایران به عرف و اخلاق دیپلماتیک پایبند نیست.

وی مدعی شد: به دور از دیپلماسی و عرف بین المللی است که کشورها آنگونه که ایران انجام داد به یکدیگر اهانت کنند.

شایان ذکر است وزارت خارجه ایران به اتهامات پادشاه اردن ضد ایران در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی واکنش نشان داده و آن را نسنجیده و سخیف توصیف کرده بود. مقامات اردنی علاوه بر همسویی گسترده با غرب و رژیم های مرتجع منطقه ضد ایران ید طولایی در حمایت از تروریستها در سوریه و بی ثباتی این کشور دارند. روابط اردن با رژیم صهیونیستی و مواضع سازشکارانه آن نیز بر کسی پوشیده نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید مواضع ضد ایرانی اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..