تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده‌های دو تن از شهدا دیدار کرد

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده‌های دو تن از شهدابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با خانواده های دو تن از شهدا دیدار و از نزدیک با آنان گفتگو کرد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان و تقدیر از صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان، طی سخنانی اظهار داشت: شهادت مرگی است انتخاب شده ، مرگی که انسان به سوی آن می رود و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می گیرد در واقع شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می افروزد تا تاریکی از شانه های زندگی بگریزد.

این مقام قضایی در استان تهران تاکید کرد : شهدا همواره زنده اند و نظاره گر جامعه، به همین جهت رسالت خطیری در عرصه اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه بردوش ما سنگینی می کند که امید است در سایه لطف و مرحمت الهی و با سعی و تلاش خالصانه همکاران به ویژه فرزندان برومند شهدا، این وظیفه مهم به نحو احسن به سرانجام برسد. مولای متقیان حضرت علی (ع) به جهت شدت عدالت در محراب عبادت به شهادت رسید و برای قضات، این افتخار است که در تاسی از این امام همام گام برمی دارند و اوج این حرکت زمانی است که همکار قضایی در مسیر اجرای عدالت به شهادت می رسد که شهدای قوه قضاییه مصداق بارز این مطلب هستند.

در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران ، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و معاونان وی، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی و همچنین اوجانی سرپرست اداره رفاه نیز حضور داشتند و با خانواده های  شهید حسن مقدس و مرضیه رضا نژاد فرزند شهید دادیار شعبه 3 اجرای احکام دادسرای ناحیه 20 تهران دیدار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده‌های دو تن از شهدا دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..