تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منع قانونی برای حضور شهردار تهران در مراسم و یا افتتاح پروژه‌ها وجود ندارد

منع قانونی برای حضور شهردار تهران در مراسم و یا افتتاح پروژه‌ها وجود نداردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ناصر امانی معاون شهردار تهران اظهار داشت: ثبت نام شهردار تهران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مانعی جهت ادامه خدمت شبانه روزی ایشان به شهروندان تهران نخواهد بود و اگر قالیباف مثل سایر مسئولان اجرایی که در انتخابات ثبت نام کرده اند به کارشان در شهرداری مانند گذشته ادامه خواهند داد.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: بر مبنای قانون شهردار تهران به واسطه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ملزم به استعفا از مسئولیت فعلی خود نمی باشند و به تبع آن هیچ منع قانونی نیز جهت حضور ایشان در برنامه های رسمی، افتتاحیه ها و جلسات وجود ندارد.

معاون شهردار تهران در پایان افزود: البته پس از شروع فعالیت های رسمی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی محدودیت هایی در انتشار تصاویر و صحبت های کاندیداها دارد که ارتباطی با ادامه کار و فعالیت مدیران و مسئولان که کاندید شده اند ندارد و شهردار تهران نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منع قانونی برای حضور شهردار تهران در مراسم و یا افتتاح پروژه‌ها وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..