تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید جلال در یک روز 2 رکورد زد

کد خبر: ۵۱۴۳۸۰

۱۱  بازدید

سید جلال حسینی در یک روز توانست 2 رکورد در تاریخ پرسپولیس ثبت کند .

ورزش سه: سید جلال حسینی تنها مرد فوتبال کشور است که در لیگ حرفه ای با 3 تیم قهرمان شده است،به جز این،سید جلال به 5 عنوان قهرمانی رسید  وبر این اساس با محرم نوید کیا به تساوی رسید البته تعداد بازیهای سید جلال حسینی در 5 دوره ای که قهرمان شده بسیار بیشتر بوده است .

سید جلال اما در سال 85 با تیم سایپا،در سال های 88 و89  و90 با تیم سپاهان وحالا با تیم پرسپولیس قهرمان مسابقات فوتبال لیگ برتر شده است .

او در عرصه قهرمانی با 3 تیم در تاریخ لیگ برتر منحصر به فرد است اما 4 مرد دیگر هم داریم که با 3 تیم قهرمان لیگ شده اما  همه ویا بخشی از این تعداد قهرمانی را قبل از لیگ برتر به دست آورده اند . مردان مورد نظر عبارتند از :

1-محمود کلهر: سال 68 با استقلال ،سال 70 با پاس،سالهای 74 و75 با پرسپولیس

2-مهدی هاشمی نسب: سال های 77،75 و78 با پرسپولیس،سال 79 با استقلال وسال 82با پاس

3-افشین حاجی پور: سال 79 با استقلال،سال 81با سپاهان وسال 83بافولاد

4-احمد مومن زاده: سال 79 با استقلال،سال 83بافولاد وسال 85با سایپا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید جلال در یک روز 2 رکورد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..